Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 15 februari 2012

cockerbus och finlir

Idag har jag varit ledig!!! Tjohooo säger jag bara är man inte bortskämd med sådär mitt  iveckan.
Vad kan vara bättre än att hälsa på fina vännen Kylle och hennes hundgäng för bus och pälsvård

Fina Candy ,Tindras halvsyster välkomnade oss in

 Kylle var så snäll och hjälpte mig göra Thea fin. Tack!!!!

Thea har en helt fantastisk päls alldeles slät och silkig. Mycket lätt skött.Blev så fin nu. Det mesta av valppälsen har nu släppt. Ska bli spännande att visa henne i ringen igen.








 Sen kom det roliga det som hundarna sett fram emot.

BUS!!

Måste ju kolla in varandra först

Stolta nästan syster Swea och moster Candy

Ta bollen om du vågar


Jag har den

Inte länge till

 Nu är den min igen!!
    Bara min

Bara som tror för här kommer Thea

 Kom igen då!!



Behöver jag skriva hur bra hundarna kommer överens?
Tack för all hjälp och en som vanligt supertrevlig eftermiddag!!



3 kommentarer:

Emma o Malte sa...

Vad fin hon är Thea!! Ni lär ju kamma hem varenda pris på utställningarna :-)

cockettsriccardo sa...

Va fin Thea är å vad hon växer en riktigt stor tjej nu!

Katarina sa...

Svar: Ja, hon är väldigt vacker! Och väldigt go! Hon är vår kramiga nallebjörn - perfekt storlek, tycker vi eftersom hon är så rejäl! (Och att vi kallar henne tjockis ibland är inte illa ment - det är ett internt skämt, bara.)