Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 20 juli 2012

En liten uppdatering

Så här har jag känt mig hela vecka. En riktigt härlig(INTE) sommarförkylning med huvudvärk,halsont stopp ömsom rinnande näsa och lite feber. Mår fortfarande som en höna men klarar inte av att ligga still heller. Kroppen är ju  så van att den skriker efter lite rörelse så några små rundor har jag tagit med hundarna. Tror inte friskluft dödar fniss.
Annars är ju sällskapet det bästa i sovrummet så det klagar jag inte på. En som klagar är Thea hur fruktansvärt orättvist är det ite att inte hon som är mattes älskling helt plötsligt inte får lov att komma in och hålla matte sällskap där. Inbillar vi oss att hon ska behöva ligga på soffan som husse?
Höjden av orättvisa!
Ja som ni förstår finns det inte speciellt mycket att blogga om.. Sen blir det ju lite så att eftersom jag bloggar valpblogg också har den lite högre prio för tillfället.
Tackar även här för alla fina mail,kommentarer mm från alla er som läser min blogg.
Det har verkligen muntrat upp min vecka.


Inga kommentarer: