Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 27 april 2016

Hej alla
Det är ju mest Carina som skriver här på coola bloggen, men så kom vi på att jag kan ju lägga in som gästbloggare då och då. Denna gången tänkte jag berätta lite om Smilla. Smilla är ju den tik som vi behöll från Ellies första kull. Hon är en härlig tjej som alltid är med på allt jag hittar på. 


Smilla som valp

Nytagen bild på mitt hjärta

Hon är alltid vid min sida. Sitter jag ligger hon i mitt knä och ligger jag så är hon kloss intill. Alltså en riktig mammagris:)
Hon har en riktigt skön sovstil, oftast under fåtöljen eller under soffan eller som här lite halvvägs under :D


Vi har gått en del kurser ihop. I måndags började vi vårt senaste projekt agility. Både jag och Smilla tyckte det var kul:)

Tunneln var inga problem:)

Vi tänkte också se om vi kan få till ett anlagsspår under sommarn eller början på hösten. Smilla testade att viltspåra för några veckor sen och hon tyckte det var skitkul.

Nu vet ni lite om min underbara Smilla som är mig så kär<3

/Gunilla






3 kommentarer:

annette sa...

Fina Smilla❤️

annette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sandra sa...

Så trevligt med en gästbloggare