Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 9 september 2016

GRATTIS ...igen

September är en riktig födelsedags månad och idag
är det Mio och hennes syskon som fyller 2 år!

Stort Grattis till Nemo,Melker,Lakrits,Mio,Daisy ,Sanna och våra tankar går till Sam på andra sidan regnbågsbron som tyvärr fick lämna oss alldeles för tidigt och mycket tragisk <3 p="">

Kan inte fatta att min lilla Mio som hade arbetsnamnet Sanna

Varit så här liten.

Hon är mig så otroligt kär och finns där alltid .

Älskar henne till månen och tillbaka.


Mitt hjärta hade varit bra mycket fattigare utan henne.
Tackar Gunilla för att hon visste vad mitt hjärta ville och att 
Mio  stannade trots att jag bestämt annorlunda från början.



Inga kommentarer: