Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 5 februari 2018

vilket väder

Flera minusgrade, snö och SOL!!
Vem kan sitta hemma en sådan dag?
Hundarna fulla av spring i benen så jag bestämde mig för att
vi chansar och kollar hundrastgården idag. Vågade mig inte ut
och släppa alla i skogen för sådana här dagar då fylls den av andra
flanörer som kanske inte gillar ett gäng glada cockrar.
Konstig jag vet ;)
Faktiskt fått kommentaren en gång av en vi mötte, då mina hundar sprang och skällde av glädje
att vi störde friden i skogen.
Men de älskar stora rastgården och allt vatten hade frusit till is som de bemästrade strålande.

Stilstudie JoJo som inte har tid att sitta och ta finkort.



Darling Mio

som gillar snön så här mycket

Lyckades locka upp alla för fin foto.,Tja hade 2 sekunder på mig
innan

 Någon inte hade tid längre.
Sådan moder sådan dotter.


Men gammelgubben han är tålmodig.

Dagens selfie ;)



Inga kommentarer: