Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 1 juni 2020

inte lätt

Det är inte lätt att blogga i dessa corona tider när det liksom inte händer något speciellt!
Inga utställningar,inga kurser , ingen kennelträff utan bara vanlig lunk.
Mio har blivit parad och jag kommer snart lägga upp hennes blogg också.
Väldigt , väldigt glad över denna parning då det är en hane som jag tittat på i flera år och denna gång då stämde allt.

Vi har inlett projekt måla om huset. Eller vi och vi , jag är steghållare.
Här står jag på ovanvåningen och hållet stegen när Uffe tvättar huset.
Känns ju tryggt och bra. 

Något som är väldigt väldigt kul men som jag inte kan visa upp här(tyvärr) är alla de bilder, historier, filmer och inte minst allt bus CoolaCox hundarna hittar på. Vi har en sluten facebook grupp endast för våra valpköpare som är så aktiv. Är så glad över den och att kunna följa "vårt" gäng.
Tack ni underbara valpköpare som håller den levande.


Inga kommentarer: