Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 23 juli 2008

Caspian 3 månader hurra hurra!!!!

Lillkillen börjar bli stora killen tror jag!
Han har varit pillig i maten i ett par dag men vågen visar att han får i sig vad han behöver 7230 g är ju inte så lite. Dagen till ära startade vi med bad och sen fönen för att bli torr. Inte den presenten Caspian skulle valt tror jag. Bada eller rättare sagt duscha går väl an men fönen den gillar vi inte. Men se den får han allt vänja sig vid om det ska bli en utställningstjärna av honom=) Dagen har annars varit lugn historia. Efter gårdagen lek och bus somnade han vid 20,30 jag fick väcka honom för kvällskissen sen somnade han om bums för att vakna till lite vid 4,00 då jag tog ut honom sen somnade han om igen till 7,40. Så jag kan inte klaga på att jag inte får sova. Idag fick han komma upp och mysa i sängen lite också, kunde inte låta bli.I kväll gick vi för att möta Elinor vid bussen och gjorde samtidigt ett besök hos Laila i kiosken. Det är så kul för alla faller för honom . Laila blev så förälskad i honom och Caspian fann sig väl tillrätta hos henne till sist la han sig för att sova på det kalla sköna klinker golvet tills Elinor kom och vi hade följe hem.

Stoffe mys

Goa goa Teddy

1 kommentar:

Katarina sa...

Grattis Caspian! - Tänk vad de växer fort, de små liven! Man kan nästan se skillnad varje vecka.
Nanna hälsar till söta Teddy, vackra mamma Tindra och ursnygga brorsan Caspian!
Kram Katarina