Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 5 januari 2011

Hipp hipp HURRA!!!

Idag är det Mickans 19 års dag!!!!!!




Min underbara vackra dotter som redan blivit så stor.
Älskar dig gumman!



Muffin lämnar inte sängen så länge Mickan är där


Lowa ligger också gärna kvar hos matte men missar inte frukosten om den serveras innan matte stigit upp medans Muffon inte bryr sig om frukost så länge matte sover.


Frukost på sängen blir det såklart!
Caspian var så klart också med och sjönt för matte men han lämnar ju inte favorit Stoffe.
Lilla Teddy tog chansen att få ligga i Stoffes säng alldeles själv
och Tindra fick stanna nere hon orkar inte trappan längre

Sitter här proppmätt och skriver blogg. Mickan önskade langos till middag och fyller man år då är viljan mammas lag. Så vi har lagat langos som ätits med räkor,skinka,ost,gräddfil,stenbitsrom,vitlök och bacon. Som man lägger på sin langos efter smak. Så gott.
Till dessert provade jag på att göra egen vanlijpannacotta med chockladbitar och chockladpudding i botten. Smakade inte som restaurangens och jag gjorde en lättare variant åt mig men det var gott. Härligt att mysa bara familjen. Sista kvällen alla samlade imorgon blir det Halmstad för Stoffe igen.

8 kommentarer:

Eva sa...

Jättefin dotter du har!
Hälsa ett stort GRATTIS från oss!
(Och vilka superläckra servetter du hittat!)

Sandra sa...

Grattis Mickan :)

cockettsriccardo sa...

Grattis Grattis i efterskott säger vi!
Vilka härliga hundar å alla fina presenter.
Sånt gillar vi! Fina bilder är det med nya kameran?
Ja du Carina var tar tiden vägen?
Snart försvinner våra barn hemifrån men som tur är har man ju hundarna kvar å man lär väl få en del besök hihihi.
Ha det gott Vov vov Ricco , Alfons & Towe

Katarina sa...

Grattis Mickan!!!

Marie sa...

Grattis Mickan! Hur kan du ha så stora barn Carina, du ser ju ut som ungdomen själv ;-)
Vilken frukostbricka Mickan fick! Söt Hello Kitty-dricka och massa läckerheter, säkert väldigt nyttigt :-)
Är så himla glad att se att min favvo-tjej Muffin har fått det så bra!
Vilken tjockis hon är Tindra! Hur många valpar bor det där inne tror du? Jag gissar på 5!
Kram!

Malin sa...

Grattis Mickan! Langos lät gott, det har jag aldrig ätit.
Här fyller min mellanson 18 på lördag, våra barn verkar vara ungefär lika gamla, ja, förutom min sladdis då ;-), han blir ju tre om några veckor...
Spännande att få se vad som gömmer sig i den där goa cockermagen :-)
Kram

Elons matte sa...

Grattis Mickan från Elon med matte och Husse i Linköping

Susann Larsson sa...

Grattis Från Grabbarna Larsson!