Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 20 november 2011

i helgen

har vi haft besök av lillmatte. Undrar vem som saknar vem mest?

Thea och Mickan



Inte bara småpluttar som vill sitta i knä

Jag tycker faktiskt väldigt mycket om min lillmatte och vet ni vad? Till våren har hon lovat att jag ska få bli student och bo i hennes nya fina lägenhet alldeles bredvid Aldo. Lillmatte är lite mörkrädd och vill ha en stor stark vakthund hos sig och då fanns det ju bara mig att välja på. Jag är ju både stor och stark skälla kan jag minsann också. Sen tycker jag det ska bli så kul att få busa med Aldo varje dag och lära han allt jag kan.Det bästa av allt det är att Aldo och hans polare Colin brukar gå till havet för att bada och lillmatte har lovat att jag också ska få följa med!




Se så farlig jag är!

7 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Ähhhh, du är väl inte farlig ett endaste dugg!!!
Du är ju bara så söt då ju!!!
Vov från grabbarna boys!

Malin sa...

Tur att lillmatte har dig då ;-)
Kram

Sandra sa...

Bra att du hjälper lillmatte så hon inte behöver vara rädd i mörkret.

Anonym sa...

Vilka härliga mys bilder.
å inte illa att få bli student.
Då blir det till å plugga lite.

Ha det gott.

Towe, Ricco & Alfons & Towe

Freja Phaléne sa...

Ja jag kan ju inte annat än att hålla med om att du är fasligt söt!!! Lillmatte är en lycklig sådan!!!

Christina sa...

Härliga bilder! :)

Hanna sa...

Vilken tur Lillmatte har, som har dig. Tror du kommer bli en grym vakthund och spökbortjägare.

Nospussar från Tila