Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 27 december 2011

julklappar och julmarodörer

Måste bara visa Uffes fina julklapp åt mig:
Ser lite sne och ving ut men det är helt och hållet fotografens fel.

Måste säga att han lyckats väldigt bra  tycker den är så fin. Om någon undrar över numret så är det vårt gatunummer. Är mer och mer nöjd över mitt val av kennelnamn. Kort ingen kan ta miste på ras och framför allt så jäkla coolt;) men coola dox behöver ju ett coolt namn eller hur?

Så här fina var paketen med hundkex hundarna fick av Valle. Recept kommer att läggas ut så fort jag får det.


Sen var det där med marodörer. Hmrf sitter just nu här och svär som en borstbindare för Thea passade på medan jag satte mig här att tugga sönder fina nya hjärtlamps kontakten och det går inte att fixa.Jag som bara älskade den lampan när jag hittade den.
Så här såg det ut när vi kom hem från gröt kalas juldagen.
Aldo och Thea kan roa sig.


 Dagmar blåser på ute men det är INGET mot stormen i vår julgran som snurrat mer än ett varv i sin fot. Där kulorna flyger och glittrar laddar i luftdraget.
Eller så håller de på så här i soffan
Imorgon väntar underbart besök och det sk bli så kul!!!!

6 kommentarer:

Sandra sa...

Freija busvisslar och hejar på ;)

Eva sa...

Du är tuff du som vågar lämna dem med så'n kuliga grejer!

Anonym sa...

Åh, vilken fin skylt! Jag älskar sånna saker =) Hundarna verkar ha haft en riktigt rolig jul ;)
God fortsättning Kramar från Cockerbloggen!

Emma o Malte sa...

Vilken fin julklapp! Verkligen en toppen julklapp :-)

Grabbarna boys sa...

Är granen kvar imorgon....då följer vi kanske med!!
Vilgot älskar nämligen julgranskulor!!
Vov från grabbarna boys!

Malin sa...

Å, vilken fin skylt, vet du var maken beställde den? Härligt att se valparna rusa omkring på tomten, dom ser så fina ut!
Kram