Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 22 februari 2013

Bilder i massor

Igår tittade solen äntligen fram och vet ni vad det gjorde min kamera också.
Tog några (många) bilder på gänget när de var ute i trädgården
 
Mimmie ligger och lurpassar på vem hon ska jaga härnäst.
 
 

Lilla sötnosen.
Syns i blicken att hon är full av bus och energi.

Fine Aldo stolt med sitt fynd han grävt upp i munnen.
Mimmie kollar in Thea som hittat ett ben.

Min fina fina Thea .

puss på dig lillasyster.
Dessa två har funnit varandra. Tuggar ben bredvid varandra ligger gärna ihop.

Thea igen!


Tittar man noga har jag lyckats fånga alla sex på bild.
Luktade väldigt gott i den hörnan av trädgården igår.

Tyckte denna blev så härlig i färgerna.

Här har Mimmie fått i gång Caspian.

Han hade inte en chans att hinna fatt henne.


Men gjorde sitt bästa.

lilla luringen
Puss på dig syrran.
Skönt att sitta på trappan o njuta av solen.

Lowa är inte den som tackar nej till ett race.


Finaste Lowa!

Trot eller ej men Caspian i mitten.




Trevlig helg på er allihopa!!

6 kommentarer:

Elon och Linus matte sa...

Vilka härliga hundar och bilder, syns att det är mycket bus i snön :)

Eva sa...

Så gott hon verkar smälta in! Gulligt att hon funnit en bästa väninna:)
Otroligt söt är hon!
SV
Tror alla mina amrisar varit löjligt slöa med att tugga på tuggisar! Skulle gärna se att det var annorlunda för tänderna om inte annat. Den dag Assar är ensam ska han få märgben som jag hoppas kan locka mer. Men jag vill inte riktigt riskera det nu när Jesper har svårt tugga. A skulle förmodligen vakta för mycket.

Sandra sa...

Härliga bilder :)

Grabbarna boys sa...

Underbara bilder :)
Vov o kram!

Valle med flock sa...

Dom e sååååå goa allihop ♥

Melody and M.E sa...

Fantastiskt fina bilder som vi njuter av!
Puss från Melody