Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 7 oktober 2013

Inte som andra

Ja det är bara att inse att Caspian väljer sin egen väg
han har aldrig varit intresserad av flickor som löper, ja möjligtvis tvätta dem lite men inte mer.
Aldo har varit hans stora kärlek som han svartsjukt bevakat när han visat flickintresse.
Han har kunnat ligga hur länge som helst och gosa och tvätta honom.
Så jag beslöt att eftersom Caspian inte ska bli pappa så kan jag ju lika gärna kastrera honom.
Beslöt att starta med en kemiskt för att se hur det påverkar pälsen bla.
MEN
istället för att behålla sitt ointresse för flickor har han blivit 
OTROLIGT intresserad och försöker allt som vanliga okastrerade pojkar försöker.
Idag var han och fick spruta nr 2 och jag berättade för vetten.
Han hade aldrig någonsin hört om den biverkningen. 
Nu får vi se vad som händer om 1 1/2 vecka ska jag kontakta vetten igen för att höra om läget.
För här avlöser ju tikarna varandra i löp.
Stackars Aldo då ? Ingen fara han har flyttat med husse och Tindra till deras nya fina lägenhet.

2 kommentarer:

Eva sa...

Vilken gullig knaspojke du har där ;D
PUSS till han från mig!

Katarina sa...

Gulle-Caspian! Du och jag är kanske lite egna, och det är väl härligt! Stora personligheter, är vad vi är!
Kram från syrran!