Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 14 februari 2014

Idag

Har det minsann hänt stora saker.
Jag och Uffe har efter 31 år tillsammans gift oss.
Ett litet bröllop med bara de allra närmaste precis som vi ville ha det.
Dagen har gott i skrattets och leendes tecken.
En helt perfekt dag där alltid varit perfekt.
Vi är så glada och lyckliga!
Lite nervösa.
Vigselförättare Lisbeth Johansson var helt underbar.
En väldigt fin cermoni.

Uffe nevös och jag fnittrig


 Nu släpper det för Uffe


 Kärlek

ringbyte


 Inte helt lätt att trä på någon annans finger.
Det ska gå

Nu är de på plats
tyvärr en suddig bild men väntar in fler foton.

Uffe stolt nu har han bevis på att jag är hans eller kanske tvärt om =)


Bara älskar min brudbukett.
Herr och Fru Dreffling




Våra underbara barn och vigselförrättaren Lisbeth

Hemma väntade god mat!

Såklart var allra finaste Gunilla med. Fine sonen Christopher kramar om "moster"


Finaste tårtan!!

som såklart skars upp med gemensamma krafter

fina blommor från mamma och pappa

 Tusen tack för alla fina bröllopspresenter.


PS vet ni vad? jag hade något
 nytt : kläder ,
gammalt: min farmors halsband, 
lånat:Gunillas läppglans
Blått: där blev det problem men en blå skruvplugg i stöveln fixade det
DS

4 kommentarer:

Susann sa...

Stort grattis till er båda! Mysigt med ett litet bröllop.

Katarina sa...

Vilken härlig alla-hjärtans-dag ni fick! Grattis!

Lillian "sognafaret" sa...

Gratulerer! Så koselig og intimt <3

Sandra sa...

Ha ha ha du e ju för söt!!! En blå skruvplugg...fniss...du e cool!!!
Grattis till er båda 💕