Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 4 september 2014

Var tog de vägen?

Ja det undrar nog Caspian.
Intet ont anandes åkte vi till "vår" bästa veterinär Åsmund i tisdags.
Caspian glad i hågen. Utfärd med matte alldeles själv.

Jag fick en spruta med något konstigt i för jag blev så trött
att jag bara somnade där jag satt.
och det är där mysteriet startar för var tog de vägen?
vilka då undrar ni?
jo mina:
måste skett något fel för de försvann och jag fick en badring.
Vet ju inte om det var ett helt nödvändigt byte precis tycker nog den mest är i vägen.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja ska oxå byta mina badbollar till en badring i höst....säger matte iaf

Hugo sa...

Nämen lille sötnosen - har du blivit avsnoppad...som det kan bli!
Men du är lika söt som vanligt och klär alldeles utmärkt i badring 😘