Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 25 januari 2015

Träning


Idag har jag och Mio tränat i skogen. Tänkte vi skulle träna inkallning men det visade sig vara svårt. Hon lämnar ju mig knappt utan är som vår tränare sa en följare 
hon går så troget vid min sida. Stannade till lite ibland för att snusa lite.
Så det blev lite lydnadsträning istället. Damen tycker det är mycket skönare att ligga ner och vänta in matte. Så målet är att SITTA kvar.
Gick riktigt bra idag. Blir nog hund av henne med men lydnadschampion blir hon aldrig. Det har matte alldeles för lite tålamod till .Men allra största bedriften enligt Mio i allfall var nog att hon lyckades ta sig upp i soffan alldeles själv😃 är så glad över min lilla tjej. Det finaste som finns och hon har så många av Thea's underbara egenskaper . Som alltid slås jag av hur otroligt mycket jag älskar ALLA mina hundar. Eller våra ❤️❤️

Inga kommentarer: