Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 23 mars 2015

7/100 Långpromenad

Inser när jag nu antagit Sandras utmaning om att blogga varje dag att jag gör rätt samma saker dag ut och dag in=)
Så bara därför eller kanske för det är ett utav mina favorit ställen ,det kan ju vara det fina vädret också. Ja oavsett tog jag bilen till Hovdala med gänget idag. Alla utom Mimmie fick följa med.
Hon diar ju än och behöver ju vara hemma med maten ,sen vill jag inte att hon ska bli kall om juvrerna.

Inte konstigt att man älskar att gå här!

Sen känns det ju lite skoj att gå på slottet.
Ja nån bal är det ju inte men man kan ju använda fantasin=)

Vi gick och vi gick!


Men tro inte kopplet var på hela tiden.
För på  Hovdala finns värsta hundhägnet också 
och där kan man rocka loss.

Sträcka ut och bara ta värsta vårruset.
hej och hopp




 Liite nödig blir man ju också.

 Såklart tar man ju upp efter sin hund och gissa om jag blev förbaskad
när man möts av detta;


 Varför inte slänga på rätt ställe?
Jäkla lata hundägare och inte kan det skyllas på några fåglar då det är lock på tunnan.





2 kommentarer:

Sandra sa...

Hovdaladejt vrålar mina tre :)

Carina sa...

JAAAAAAAAAAAA!Vrålar de i kör