Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 3 juni 2015

66/100

Jo men jag skulle ju blogga här med.
HINNER INTE!
Morsdag i söndags och äldste sonen som fyllde igår samt spårkurs i måndags.
Då prioriteras bloggen bort men nån gång kommer vi till 100=)
Spårkursen var superkul , ska träna upptag till nästa gång och jag ska träna mitt minne vart jag lägger spåret. Ja det fick jag ju inte i läsa av "fröken" den gav jag mig själv.
Sen har vi besök av oinbjudna gäster i Mimmies nos.
Bildresultat för noskvalster
noskvalster har flyttat in.
Något som sprids lätt och symtomen är bla inåtvända nysningar.
Inte bara Mimmie har besök även Tindra ,Aldo,Ayla,Lowa och Lilla har nya kompisar.
Men nu går ALLA på behandling oavsett nysningar eller ej .

Känner väl så att vi har husdjur så det räcker och vi är inte sugna på att testa en ny ras =) =)

Sen kan jag ju berätta att jag specialbeställde snyggaste halsbandet åt Mio som vi kunde glänsa i på kurs. Jo det kunde vi en gång sen tyckte Mio det räckte med att vara fin och tuggade upp det istället.
Igår var hon filmsugen så då blev det en dvd skiva hon satte i sig.
Med andra ord just nu inne i en tugg period men som Uffe sa
Hon är ju bara valp=)

Nu kallar sängen.
Sov gott mina vänner!!! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

men syrran då...jag har då inte förstört nåt än
och snart är vi 9 månader
men brorsan Ferdinand han förstörde desto mera
en massa mattor exempelvis
jag inte en enda ..snacka om favvo - vovve !!

Sandra sa...

Sanna e en kopia av mio då tyvärr