Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 21 oktober 2015

Skola

Igår var Mio i skolan dvs rallylydnadsklassen=) Tur för henne att skamvrån inte finns längre
för göra som jag ville att hon skulle göra ville damen inte alls.
Det luktade ju så gott på marken så jag skiter väl i mattes tjat om sitt,ligg,stanna
höger och vänster.
Var ju iallfall vad jag tror hon tänkte.
Jaja hon är ju bara året och vi gör ju det för att det ska vara kul.
Hon tyckte nog det var kul men inte jag ;)
Sen var det ju det här med skolan också för mig.
Är färdig med SKK beteende kurs med GODKÄND 
och 100% vilket är det högsta.
Så är allt glad med det.
Hade lite problem idag i "andra" skolan.
Frustrerad är det minsta man kan säga.
Tack och lov att man har en älskad dotter som ställer upp
.
Skolan är för övrig så rolig och man lär sig massor.
Men visst märks det att det vara några år sedan sist.

1 kommentar:

Sandra sa...

Sanna o Mio verkar såååå lika till sättet...varför lyssna alllllla älskar ju mig ändåååå.....
Kämpa på Carina du e så duktig o engagerad!!!