Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 22 oktober 2016

CoolaCox promenad

Glöm inte imorgon trotsar vi vädret och träffas på 
SILVÅKRA 
kl 10,00
Från Malmöhållet:
Kör väg 11 mot Veberöd.
Sväng vänster vid Veberöd mot Harlösa P7 övningsområde.
Kör igenom Silvåkra by och fortsätt ca 700 meter.
Håll utkik efter två coola cockrar på HÖGER sida av vägen Smiley smile
Från Norr E22:
Sväng av vid Gårdsstånga väg 104 mot Flyinge.
Vid Harlösa sväng höger mot Veberöd (Vid Grand Pizzeria)
Kör ca 3,2 km.


Längesen jag bloggade men det är som vanligt
MASSOR av pluggande.
Nosework träning med Fidelie 
som hon verkligen äger på!
Sugen på att anmäla till tävling.
 2017 blir grenen officiell.
Det som är lite extra kul är att vi som tränat i hopa i kursen nu startat en träningsgrupp,
så blir det lite mer varierat.
Idag har jag kört här hemma med 4 av hundarna.
JoJo den lille skiten är jätteduktig , Mimmie klickade jag in idag och var nog mest intresserad av mer godis. Fidelie vimsade , kan det vara löp på g? och Mio ja över allt och ingenstans kan man nog sammanfatta henne.
Har i läxa att ha en klicker introduktions mini kurs som jag ska redovisa 
om 3 veckor. Den ska snart igång.
Har även haft i läxa att shejpa fram ett beteende.
Nästa träff på skolan ska vi redovisa och få prov på det om jag klarare det ja då är jag instruktör.
Här ser ni Fidelie stänga lådan.

Mio är liiiiiiiite trögare 


Sen går vi och väntar på LÖP!

Inga kommentarer: