Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 13 oktober 2017

längesen och GRATTIS!

Startar med att säga ett STORT GRATTIS till finaste
AYLA på hennes 3 årsdag.
fina Ayla som vi hoppas ska löpa lite lämpligt snart.
Ayla bor hemma hos Mikaela men kännes sig 
väl hemma hos oss och i flocken. Som alla mina
barns hundar gör. Jag är ju barnvakt till "barnbarnen" ibland

puss på dig Mio.

Det var längesen jag bloggade här.
Har ju fullt upp med valpbloggen. Är ju inte det att det inte 
hände saker.
Mimmie och jag jobbar två gånger i veckan och det fungerar jättebra.
Många positiva resultat redan!
JoJo och jag tillsammans med Mikaela och Ayla
har börjat på agility just for fun hos Sara på glädjeklick/agilityfabriken.
Fun är just vad det är och svettigt.
Tyvärr inga foton då det glöms bort. Men på bara tre gånger
fixar JoJo A- hindar, balanshindret,vippen och
vi har gjort en kort bana med sväng tunnel,hinder,tunnel hinder.
Älskar att gå kurs för Sara där det verkligen är betoning på kul och massa 
pep och positiv input för att utvecklas.
Man är glad när man går hem!
Det bästa är att JoJo också gillar det.
Fina Fidelie som vi hoppas ska gå i löp snart.
En fin fin kille ska hon gå på date med.

största morsgrisen JoJo.




Inga kommentarer: