Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 23 juli 2018

Dåligt

Dåligt med uppdateringar känner jag. Men denna värme gör ju att det inte
händer så speciellt mycket. Vissa dagar är det knappt jag vill ta ut gänget
på runda då värmen är för bra och asfalten blir het.
Idag tog vi hela gänget och åkte till hundhägnet. Där kan de rasta sig i sin egen takt och välja om de vill vara i solen eller skuggan. Inte minst de går alltid till grinden och visar när de vill hem.



 Sista gången Mio fick följa med nu innan förlossningen då hundar inte får åka bil de sista två dräktighetsveckorna .


Mio och Caspian är de stora badarna och ligger länge och svalkar sig i poolen.


Samtidigt som jag gottar mig i min.






Inga kommentarer: