Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 31 januari 2019

8 veckor

Dagen ni valpköpare väntat på men som jag tyckt komma allt för snabbt.
Men vi börjar väl som vanligt med veckokort

Malte
vikt 3610g
Svante
vikt 3790 g

Söta som socker båda två.
Ett litet familje foto fick det ju också bli.

Idag har det varit litet sista gången på allt.
Men bara för mig de små har busat på som vanligt.

JoJo är glad över att Mio trätt in i rollen som extra mamma mellan varven.
Tror även hon känt på sig att de började närma sig avsked.



Så här såg det ut när babyhusse kom från jobbet. Som så många dagar innan.

Idag upptäckte de att man kunde dra trådar från mattan.
Ibland är det inte fel att det är sista dagen ;)
Tiden gick som alltid fort ...tyckte jag 
tills Marianne och Tomas kom.
Är så glad att ni fann oss.
Malte kommer få det så fint hos er.
Varmt lycka till med honom !

 Tusen tack för den fantastiska blombuketten !

När Malte åkt tog sig JoJo an Svante. Busade och myste.
Precis som om de tog hand om varandra.
Inatt blir det valprummet igen med Svante och JoJo!




1 kommentar:

Malte sa...

Hej Carina och Uffe ... och Jojo och Svante! Jag trivs superbra. Matte tror att min svans kan viftas av, men det tror inte jag. Jag testar lite till! Sov i sängen i natt, ja inte någon av mina utan i min husse o mattes. Sov som en stock tills klockan 7 - halv 8. Ville jag gå upp och äta frukost. Nej, faktiskt inte, inte förrän jag hade överöst "de gamla" med pussar och kel. Sedan har jag hunnit vara ute i trädgården. Matte tror att jag blir en bra hjälpreda till våren för jag älskar att ansa buskarna😋. Kramar till er alla. Ska bli skoj att träffas igen framöver. Till Svante kan jag bara önska lycka till!!