Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 17 juni 2020

lite av varje

Uffe har börjat måla om huset. Vårt tidigare ``glada`gröna hus
Är snart"elegant " grått.
Nu är det kaos med alla blommor och möbler men så snart grunden är målad kan det bli ordning igen.
Maja och Caspian gillar däremot kaoset. Då har jag inte så bra koll på när det snor mina blommor eller tomatplantor. 
"Skäller" på Uffe att han får ha koll på dem men han säger bara finns nya att köpa👿

Mio känns verkligen som om hon är dräktig trots att det bara gått 3 veckor.
Snor all mat hon kommer åt och sen vill hon gosa nära ,nära.

JoJo vågar jag nog äntligen tro på att hon är dräktig.
Hon önskar nog att hon haft mig helt för sig själv.

Man märker så att Caspian tappar lite, lite hela tiden. Vill så mycket men orkar inte. Så passar han bra nu med lite kortare rundor. Sen är han nog dement också. Hittar på valpbus idag hade han snott en påse nya skruvar Uffe köpt från han rygga ,tagit med ut i trädgården och strimlat påsen de låg i. Uffe muttrade en hel del när han gick runt och letade skruv på gräsmattan😂😂

Två av mina fina tjejer !

och här har vi nummer3 . 
Busiga, påhittiga Maja. 

Smulan som aldrig tröttnar på sina bollar. Uffe sitter varje kväll och ger henne en stunds bus.

Sen håller andra sig framme för annat.



Inga kommentarer: