Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 29 oktober 2011

mannen utbrast..............

Här kommer Tyringes finaste hundar!!!!

Det hände när jag gick morgonrundan med gänget och passerade auktionskammaren i byn. Har mött mannen tidigare som jag berättat i tidigare bloggare. En sann beundrare av mina hundar och Caspian är nog nummer ett. Idag började vi prata visade sig att han haft två amerikanare som han ställt och tävlat lydnad med. Den ena blev internationell champion och den andra lydnadschampion av 50 starter vann den 49. Så mannen är en kunnig hundmänniska och jag sträcker på mig lite extra idag!

4 kommentarer:

Sandra sa...

kan inte annat än att hålla med :)

Eva sa...

Håller också med!
(Kul att han var gammal amrisägare också:))
Fick läsa ner lite och gladdes mycket åt att du gillade Magdalena, min absoluta favvis vad gäller amrisar.
PUSSA till de finaste!
SV TACK för de snälla orden! Det värmer verkligen!

Grabbarna boys sa...

Så klart att ni är Tyringes finaste hundar....det har vi alltid tyckt!!
Vov från grabbarna boys!

Emma o Malte sa...

Vi håller till 100000% med den mannen!! De är så underbart fina dina fyra diamanter :-)
Kram