Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 7 maj 2014

Rus

Går fortfarande i ett litet rus efter den lyckade kennelträffen.
Det har kommit in så många fina bilder på vår facebook sida . Tack fotograf Josefin Hagelberg!så jag måste dela med dem till alla ni som inte kan läsa där.
Först en stilstudie på Fidelie
Vår ljuvliga chokladdröm
ja det stämmer så många år jag/vi väntat på henne.
så vacker.

underbar bild från vinnarracet
Fina Vivan
Sen är mina valpköpare väldigt lojala.
Fick detta inlägget:
Jagade stan runt och hittade rosa.... Annars hade vi väl fått lämna tillbaka Belle :-))
Varpå Ferdinand i Stugun kontrade:

Kolla coolacoxare. !! Ingvar hade hittat rosa hundpåsar till Belle och vi har till Ferdinand oxå rosa med vovvar på,,, stackars kille,, allt i rosa till och med halsband och koppel har nu matte köpt,, för att det andra var för litet,,
Fina Ferdinand!
Sen har vi fina Hugo med matte Tina
Sen skickade Bruno en film eftersom han inte var med.
Ja ni är så underbara alla valpköpare!
Sen måste jag ju visa något alldeles superduper snyggt!
Denna snygga flagga överraskade Josefine oss med! 
Och hon har ritat ,såklart väldens coolaste logga.
Men det spar vi till en annan dag.
Och Mickan överlämnade Coolaste halsbandet åt oss
Såklart är "my mum" halsbandet Theas=)

1 kommentar:

Eva sa...

ROSA påsar?????
Jag tycker det räcker bra med ljuslbå för att rodna jag.....
Assar

JAG tycker de är jättefina!
Och vilken härlig kennelträff! Har aldrig köpt från någon som ordnat sådant.