Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 12 september 2014

Hösten

Är äntligen här,
Missförstå mig inte jag älskar sommar och sol MEN vågar inte gå i skogen då.
Finns ju sådana där slingriga saker och i min lilla värld finns de bara när det är varmt=)
Men idag då tog jag och gänget en lång runda och tjohoo nu är det ju inte koppeltvång längre heller så de kunde få springa av sig all överskotts energi.
Hade bara mobilen med men tror trots lite suddiga bilder ner ser så härligt vi hade det.
full fart framåt

måste hämta andan ibland

sen på´t igen

Mimmie är egentligen den jag är minst säker på att släppa för det är inte alltid hon tycker som jag när det är dags att komma. Men måste säga att idag var hon så duktig.
Tar efter Caspian och Fidelie som är morsgrisarna och hela tiden har koll på mamsen vilket iof även Mimmie har men lite mer självständig. Hade husse varit med hade det varit helt annorlunda tror jag då det är husses tjej. 

Jippi Caspian och övriga kunde ta sig ett bad.
So what att man var nybadat och nyfriserad?


Känner mig så rik av lycka som har detta allra underbaraste hundgärng inkluderat Thea som av förklarliga skäl inte var med.

Sötaste av söta


Älskade Mimmie.