Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 26 september 2014

Teba

Man blir ju aldrig sjuk lämpligt och denna vändan har det varit maximalt olämpligt känns det som.
Startade med rejäl magsjuka för fjorton dagar sedan för att toppa med en rejäl förkylning som blivit en rejäl bihållsinflammation som inte vill släppa taget.
Denna fredag har varit öronmärkt sen i somras och semester var ansökt om för många veckor sedan.
Varför då kan man undra?
Jo favorit butik nr 2 ja Gekås är nr 1 hade stor invigning av större lokalen.
Vilken butik kan det vara då?
JO!

Inte bara jag hade bokat semester Mickan hade också tagit en dag och Gunilla var redan ledig.
Men jag är ju sjuk!!!!
Aldrig i livet en bihållsinflammation skulle få stoppa mig från detta.
Väl preparerad med panodil,näsdroppar ,antibiotika och en helsikes jäkla anamma så skulle jag dit.
O vilka fynd jag gjort.
Fick hjälp av personalen att bära ut allt som fyllde mitt stora bagageutrymme där hundburen var uttagen.
Mycket lämpligt? gick min trimmer sönder och vips en rosa måste jag ju ha=)
och en ny hundbur de hade ju fått in roooosa
japp en åt mig och en åt Gunilla.
Mickan har en redan.
och vips en burvagn är ju ett måste.
7035 HABH 000120
Denna var det största klippet av alla. Vi fick ett mycket bra pris på denna.
Sen var där ju säljare och helt plötsligt hade jag pratat till mig stol,tävlingsbok,fodertunnor massor av ben mm.
Nya fällar till valparna i  en underbar färg till kanonpris.
Valpfoder med massor av rabatt.
Massor av nya leksaker,
Jag skulle kunna rabbla hur mycket som helst.
Men det kändes som julafton.
Den som säger att shoppa inte är kul ja den vet inte var den pratar om .
Får ju en till och med att glömma eländiga sjukdomar som gjorde sig duktiga påminda senare tro inte annat.
Var så nöjd när jag kom hem och samtidigt kunde konstatera att  inget onödigt shoppades.
Tex nya halsband /koppel som jag faktiskt har massor av .
Kom på måste visa ett fynd till. Köpte sådana här västar åt hundarna när det regnar och jag 220 kr rabatt på dem =)

Helgen har börjat bra trots otäcka baciller.
Kram på er!!!

Inga kommentarer: