Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 10 oktober 2015

Hovdala

Vaknade runt nio av ett jäkla pipande i telefonen.
MASSA meddelande som ALLA 
handlade om en hunddate på Hovdala!
YES!
Det är värt att bli väckt för.
Kl tolv mötte vi upp Sandra ,Henrik med Freija,Truls och Sanna
och Gunilla med sitt gäng Othello,Ellie och Smilla.
Hos mig fick Ayla.Mio och Mimmie följa med.

För mig är det bland det bästa jag vet ett gäng hundar som springer runt och bara njuter till det trevligt sällskap.
Lycka att nosa och hänga med polare.

Sötaste Freija så lik mamma Tindra i både prat och kroppspråk.

 
8 av 9 kom med.
Mimmie saknas den som har orangeväst så lätt att se.

Mio och Othello är lätta att ta fel på samma färg och samma västar.
Bra med våtväst när man lätt får ont i svansen.

sen är det bara att bada

Inga badkrukor här inte

suddiga bilder men man blir glad i hjärtat

Ayla och Mio mina prinsessor

Freija tyckte det var lite orättvist att hon inte hade kamouflageväst så hon 
kamouflerade sig på egen hand

Titta ser man på Mimmie hade tid att var med på en bild.

Mio min Mio
som jag älskar dig


 Vår trognaste valpköpare med 
tre coolacoxare!
Sanna,Truls och Freija.



1 kommentar:

Sandra sa...

Underbar dag!!!!!!!!!!
3 trötta hjältar sover i köket nu efter DUSCH :)