Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 14 februari 2019

Dåligt

Vet jag är dålig på att uppdatera men det händer liksom inget speciellt mer än att jag då blivit dunderförkyld. En rejäl mansförskylning.
Mio och Mimmie löper . Stor förvåning att just Mio löper som normalt bara löper en gång om året. JoJo som är den som SKA löpa gör de ju såklart inte. Vi har valt ut en supersnygg date till henne så vill ju att hon ska löpa NU!
JoJo och jag skulle börjat agilitykurs på söndag men tyvärr har den blivit framflyttad. Men är sugen på att komma igång med träning igen så har bokat in några privatlektioner i viltspår så vi kommer igång. Även om jag nu kan lägga spår mm så är jag lat ;) och tycker att jag lär mig mer om min hunds sökarbete av att gå spår någon annan lagt , inte minst vet jag att det inte är mina spår hon spårar. Ska bli så kul!
Är så glad i vår alldeles egna facebook grupp som bara är öppen för våra valpköpare, den är verkligen aktiv . Ska dela med mig av några härliga bilder.
Fina Penny efter Smulan och Style har haft 1 årskalas.

Melker som är Mio`s bror och CoolaCox  "Emil" ;)
Har i vanlig ordning hållit sin familj sysselsatt: Matte Marias egna ord:

 Melker ordnar sina egna kalas 😊 i går va det husses mackor på bordet som rök.
I morse va det husses bulle som låg i matväskan öppnad som rök, under dagen har lillhusse glömt att stänga dörren till... .toan så herrn har gått igenom pedalhinken med 100 % fullständig noggranhet, men eftersom där inte va tillräckligt med ätbart så tog vi givetvis toarullen också och drog iväg med över hela övervåningen och nyss när matte kom hem va hon korkad och lämnade i ett obevakat ögonblick husses alla hjärtans dagsgodis på trappan 😅 säg den fpk som inte en Coola coxare kan öppna 🤣



CoolaCox Tora Tvärnit "Pepsi" efter Fidelie och Quattro är röntgad med A-höfter.

Halvsystrarna Majsan och Signe på Gotland
med Mimmie till mamma och en har Moray till pappa och Cocio den andra
busar i snön.
Bilden kan innehålla: hund, snö, utomhus och natur

Litet ,litet axplock av alla härliga inlägg. Men facebook har även en viktig funktion i att kunna ställa frågor, komma med tips och finnas där för varandra.


Inga kommentarer: