Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 8 mars 2022

Cockerpromenad

 Förra helgen hade vi den månatliga CoolaCox rundan. Denna gången möttes vi upp i Hörja och gick en jättehärlig runda där. 

 

Med på rundan var även Nikes uppfödare vilket var så kul. 


Efteråt blev det obligatoriskt fika 

 Ett riktigt härligt vår väder var en stor extra bonus. 





 

Jag blir alltid lika glad att träffa er. 
Som vi gjort i en evighet nu väntar vi på löp på rätt hundar. Mio och Nike löper för fullt och det är hormoner i luften. Maja är svullen så kom igen nu tänker jag. Igår fick vi besök av kennelkonsulenterna   Tänker se var snabbt igång efter att restriktionerna släpps. De kommer ju alltid på oannonserad besök. Men tycker det är bra. Någonstans en kvalitets säkring på
Min uppfödning och kenneln. Att vi följer de riktlinjer som finns. Att papper är inordning och att de får träffa hundarna också se hur de lever . Jag blev klart godkänd med allt i sin ordning med trevliga sociala hundar inne som ute. Så det känns ju bra. 





Älskade lova min dotters hund som fyller13 år i maj 


Inga kommentarer: