Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 19 april 2008

trött,trött,trött

Börjar kännas i kroppen nu att man inte sover något vidare. Natten till igår sov jag i princip inget alls och inatt väckte Tindra mig kl 04,00.Hade ju hoppats på att vara någerlunda utvilad tills valparna kom. Mickan och jag har bestämt att vi ska sova hos Tindra och valparna varannan natt så det ska nog gå bra. Igår kväll var Gunilla "syrran" och min valpmorksa här. Hade en rolig kväll med prat , fnitter och en hel del skratt. Hon hade också med sig lite bra grejor till den kommande valpningen. Tack så jättemycket! Hon är redo med telefonen med sig överallt. Jag är väldigt nöjd med att sjuksköterskorna går i strejk nästa vecka eftersom Gunilla är det mycket lättare att få tag i henne sen är de värda ett rejält lönelyft också. I morse när jag tempande var den nere på 36,7 så idag ska jag hålla koll. Hon var verkligen inte sig själv i morse heller. Var välligt irriterad på katten och jagade bort den stackaren från vattenskålen. Fast stackare och stackare han är inte den som tar någon skit så hon fick minsann igen direkt. Men inte likt henne.

Inga kommentarer: