Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 14 oktober 2008

glad eller arg?

Ja det är frågan vilket man ska vara, Vi har precis fått besked att Mickan kvalificerat sig till SUMSIM dvs svenska ungdoms mästerskapen i simning vilket så klart är jättekul. Men det är ju samma helt som jag har spårtävling som jag så gärna ville vara med på. Givetvis ska hon simma på förmiddagen så det är helt kört. Barnen är ju trots allt nummer ett här i livet och jag skulle aldrig stanna hemma en sådan viktig dag för henne men sur kan jag väl få bli?=) Så nu blir det inte mer spår för oss i höst med spårgruppen utan vintevila för att vara taggade till våren om det inte kliar något alldeles förfärligt i mina och Gunillas fingrar så det blir något extra hemma hos henne. Men det är viktigt att göra uppehåll för hundarna så de håller gnistan och lusten uppe men något lite kan väl inte skada. Nu laddar vi inför helgens utställning. Så får vi se om Caspian kommer att ställas eller inte.

Inga kommentarer: