Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 19 oktober 2008

Söndag kväll

Sitter här lite trött på söndagkvällen. Känns både skönt och lite tomt att vi nu ska ta en liten paus i viltspår och utställningssammanhang.Caspian går ju upp i 6- månaders klassen nu i veckan så han kan gott växa till sig lite innan det blir dags igen. Nästa helg är det simtävling för hela slanten men sen ska det bli en välbehövlig helg paus för mig. Känner mig ganska trött och sliten. Det har ju varit ett ganska intensivt halvår med valpar och sen aktiviter var helg. Längtar efter lite oplanerade helger och att få tid och ork med lite fix här hemma.Och framför allt umgås med familjen. Hoppas på att Daniel ska komma hem en helg snart det känns som evigheter sen vi sågs och sist han var hemma var jag ju knappt hemma. Kommer med all säkerhet bli en hel del hundaktiviter bla börjar ju unghundskursen om en vecka .Den ser vi fram emot. Caspian och Ceasar ska ju gå tillsammans nu också så vi kommer med all säkerhet att få mycket trevligt och en del gråa hår.Imorgon ska jag på cockerpromenad med en tjej jag inte tidigare har träffat live utan träffat via nätet det ska bli kul och spännande

Inga kommentarer: