Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 25 juni 2013

LÖÖÖÖÖP!!!

Lowa började löpa midsommarafton och nu har vi bokat in drömdate med fine Teo.
Vi gör en favorit i repris.
 Förra kullen är jag så nöjd med både till temperament och exteriört
Läs om förra Lowa och Teo kullen här
 
förväntade färger liver, livertan ,liver roan, liver roan /tan, svart ,black and tan, ev brunsobel.
Ingen valp ur denna kullen kan få anlaget för den fruktade ögonsjukdomen PRA-PRCD
Båda föräldrarna HD röntgade A+B
Ögonlysta UA
Lowa FN fri
Mh-testade
utställda med 1 pris
meriterade inom spår.
och det absolut viktigaste två helt underbara hundar.
intresserade maila mig på coolacox@hotmail.com
eller ring 0734-198733
.
Jag är så nöjd att jag så fort Thea kommer igång vilket är inom kort kommer att para henne med Othello från den kullen.
 
 

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åhhhh massor med valpmys att se fram mot dåååå :)

Nilssper sa...

Oj vad jag längtar efter att följa valpbloggen men oj vad det gör ont i magen när jag sååååå gärna skulle vilja att en av valparna kunde flytta hem till mig! Men jag vet att min tid kommer....kram och lycka till med "parningsdate"!

Pernilla i Malmö