Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 1 juli 2013

tålamod

Är något jag inte har. Allra minst när man går och väntar på en massa kul tex semester och allt som ska hända då.
Men ibland är mitt tålamod gigantisk eller vad säger ni?


Sådana här bus möts jag av alltför ofta. Inte så väldans kul när man kommer hem från jobbet
Fast Teddy är nöjd han gillade att ligga riktigt mjukt och skönt.
 Misstänkta för illdåden är systrarna bus
Vissa dagar pysslas det godisgömmor för lite sysselsättning de timmarna de är själva. De är alltid tömda men trots det finns det tid över till kreativitet.
Tro`t eller ej men jag har faktiskt vågat mig ut i skogen ett par dagar
Ni vet mitt mantra :ingen sol inga ormar ;)
Så härligt att låta dem rusa av sig.
Saknar ni någon på bilden?
 
 
 Lowa kanske?
Men se Lowa bor inte hos mig längre. Mickan har återtagit sin hund.
Hon har ju blivit sambo i jättefin lägenhet och ville ha sin Lowa med sig. De bor jättenära och Lowa kommer självklart vara här när hon förhoppningsvis får sina valpar.
Är lite extraglad nu när hon löper och gör sitt bästa i få igång Tindra.
Fina bilder från valpköpare får jag också
Här en på fine Elvis med lillhusse.
Elvis är från kullen mellan Lowa och Teo samma kombination som jag nu ska göra om.
Foto: Två kompisar !
Sen har jag fått många fina bilder på yrvädret Doris.Sin mamma upp i dagen. Doris är från Lowas andra kull
Foto: Kärlek var det från första ögonkastet :))
Foto: Vackra Doris är också med och jagar golfbollar :))
 
Foto: Min vackra lady :))
Doris valppäls har börjat lossna ska bli så spännande att se vad som döljer sig därunder.
 
Sen en bild på fina Vivan Tindras tredje kull.
Foto: Mys Vivan blir klippt av matte. Inte helt nöjd :-)
 
Thea och jag har börjat kurs. Är kul att komma iväg och göra något bara vi två.
Väntar på att hennes löp också ska komma igång.
Som sagt TÅLAMOD !

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad roligt att Mickan har blivit sambo! Hälsa henne!
Kramar till er alla