Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 7 november 2013

Inget särskilt

Blir lite bilder på de stora med.

Thea är så trött sover eller vill bli myst med och äter.
Det är vad hon gör helst nu

Jag har pussat en groda och vann
en 
PRINS
den finaste av dem alla 
min prins Caspian


Mer än jag som älskar min vackre prins och hans kärlek är stor.
Fina Mimmie!


Sen har vi varit på långrundor i skogen och jag är lila lycklig var gång över mitt fina praktiska hundbad.
Så enkelt nu att fixa till dem inga krökta onda ryggar längre.
Älskar mitt fina hundrum!!

                                   Och min händige man som fixar mina drömmar.

1 kommentar:

Katarina sa...

Härligt med kärlek!
Kram på dig!