Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 26 december 2013

Julafton kommit och gått

 Ja då är snart julen över för denna gången. Vi har haft en underbar julhelg här hemma.
Alla barnen hemma och självklart startar julen för oss med julfrukosten den är superviktig hos oss.

Fidelie hjälpte till att klä granen kvällen innan. 
Hon tyckte hon var så snygg i glitter boa.

 När vi hade julfotograferat hundarna satt Caspian kvar.
Han var inte färdig. Är man i medelpunkten så är man.
Han tjatade om att han vill låna min fina granhatt.

 Tjusig och grann blev han. Klädde honom bättre än mig tror jag .
 Såklart hade ALLA varit snälla så tomten tittade in.
Teddy var mycket sugna på paketen.
Slutade med att han snodde hela paketet och tog alla goda benen själv.
Är så kul att se gamle mannen leva upp.
Idag kände jag att det var dags att ta en rejäl runda och rasta fläsket lite.
Hundarna passade på att rasta sig själva på en egen runda i skogen när jag träffade en massa trevliga hundmänniskor. De sprang och sprang. Skällde och levde rullan. Lyssnade på mig gjorde de definitivt inte men idag var det ok. Så mycket spring som behövde rusas av idag.
Man blir så glad när man möter andra som är lika glada och goa.
Tänk ändå vad många underbara människor det finns.
Det är de som har betydelse i livet guldkornen.
Älskar er mina guldkorn!!!



1 kommentar:

Eva sa...

Snyggt Fideli! Värsta divan ju :)
Och så skoj att se Teddy i farten! Klart du skulle ha alla benen gubben! Inte mer än rätt när du står ut med alla de där stollarna :)
PUSS till hela flocken!