Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 4 april 2014

Fynd och glädje

Är så glad.
Känns som året då planer går , lås önskningar uppfylls och nya mål sätts.
Först har jag nu stolt avslutat delkurs 4 i svenska kenneklubbens uppfödarbildning i regi av cockersydväst.
Ännu ett diplom som får pryda

 skrytväggen
där i ett mycket viktigt diplom ännu inte kommit upp...än
Tindras championatdiplom

 Idag var jag och Uffe ute på tur och hamnade i en affär i Staffanstorp av alla ställen.
Men vilka fynd jag gjorde.
En massa fina tyger och band till utställningstäcken.
Åker vi på utställning gör vi det med klass fniss eller för att jag och Mickan tycker det är kul att sy

Innan vi åkte idag tog jag och hundarna en lång härlig runda i skog och mark.
Njöt av solen.
Men kameran var hemma. Blev något i trädgården i stället.
 Lilla Teddy om inte är i bästa form. Men vi njuter av varje dag han finns med oss.
 Caspians och alla coolacox hundars favoritställe. Under hängsäljen. Där är väl uppgrävt tunt hela trädet .
Älskade lilla Fidelie.
Hon ska börja på viltspårskurs på tisdag även Mimmie börjar då.
Nu i vår väljer jag att ha privatlektioner. Ger så otroligt mycket.
Eller privat och privat Gunilla och Ellie ska såklart också med.
Längtar tills det blir dags.
Så väntar vi ju såklart på löp.
 Varför kan de aldrig löpa när de ska när man väntar på det????
Men håll ut kära valpväntare. Det kommer.
Önskar er alla en underbar helg
KRAM

Inga kommentarer: