Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 13 juni 2014

Stolt

Ibland är det extra roligt att vara uppfödare och igår var en sådan dag.
Jag hade förmånen att få följa med Sandra och Freija på spårprov.
Provet med stort P.
Ett championat hägrade ju i horisonten.
Eftersom jag hört hur otroligt duktig Freija är på att spåra så var jag lugn där.
Mattes nerver såg jag faktiskt inte heller till .
Visst gick det vägen!!!!
Kenneln har producerat sin 5:e champion.

STORT STORT 
GRATTIS
Sandra och Freija
numera 
SVCH CoolaCox Vega!

1 kommentar:

Sandra sa...

ÖVERLYCKLIG och STOLT över mitt underbara yrväder. Snacka om allroundhund...hon ÄLSKAR att arbeta och spåra och verkligen använda sin hjärna precis lika mycket som hon tycker om famijemys och att bara ligga nära och få vara med. Glad och Sprallig PRECIS så som jag tycker en hund skall vara.
Våga göra bus men leverera när det gäller :)
TACK FÖR ATT FREIJA FICK BLI MIN!!!
Och tack för att DU är DU!