Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 19 augusti 2015

Plötsligt händer det.

Vi hade precis satt oss för att äta när Uffe sa:
där står någon på trappan.
Vi har ingen dörrklocka och våra 5 dörralarm hade också lagt av idag;)
Öppnar dörren ,där står någon som jag så väl känner igen men kunde inte placera direkt.
O sa jag känner igen dig så väl (lite pinsamt tyckte jag) då ramlade min
pollett ner.
Det var ju 
ALFRED`s
matte Ingrid!!
Hon och Bosse tillsammans med Alfred hade vägarna förbi och titta in.

Jag har ju inte träffat Alfred sen han flyttade för snart 1 år sedan.
Alfred är ju Mimmie`s fine son som hon har tillsammans med Bingo.

Mimmie såg ju såklart till att hålla sig framme och parkerade sig hos Bosse.

Tog inte lång stund innan buset var i full gång.

Var så kul att träffas.
Alfred är väldigt lik Mimmie i mycket.
Är ju kul att både se och höra,
Mimmie är ju något alldeles extra!



Inga kommentarer: