Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 5 november 2015

Studiebesök

Jag har haft sådan tur att jag fixat mig en praktikplats och idag var jag på "studiebesök".
Kändes så bra , jättetrevlig personal med stor kompetens.
De erbjöd mig nästan jobb bums som vikarie. 
Kul!
Längtar nu tills det är dags att börja.
Sen hämtade jag Mickan och hennes gäng hundar så fortsatte vi till 
Hovdala för att gå hundslingan.
Jag hade Mio,Ayla och Mimmie med mig och Mickan hade Thea,Lowa och Lilla.
Såklart släppte vi hela gänget ,Mickan var bara lite betänksam.
Men oj så skönt de tyckte det var.
Otroligt duktiga på att hela tiden hålla koll på oss och de var aldrig långt borta.
När vi närmade oss bilen igen fick de fart , hm ville de inte hem eller?
Men nejdå de satt alla och väntade för att få komma in bilen.
Jag tog massor med fina kort med mobilen som på något vis försvunnit i 
överföringen. Endast tre ynka dåliga kort har kommit fram .
Hela gänget !
Älskade darling Thea <3 p="">

1 kommentar:

Sandra sa...

Grattis vad kul skönt att ha de fixat