Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 26 augusti 2018

kurs

Äntligen har hösten kommit i allfall lite grann . Tro mig älskar sommaren men den sommaren har man ju knappt orkat gå på promenad.
Men nu var det dags för mig och JoJo att börja skolan.
Lydnadsskolan eller kursen.
Något jag i min allra vildaste fantasi skulle göra.
Alltså här har ni mig som alltid sagt att jag hatar lydnad.
Men man ska aldrig säga aldrig och när allra bästaste Sara 
ville hålla kurs med oss då kör man. 
Vi tränade bla bakdelskontroll, frittfölj mmmm
mitt största problem kan ju inte vad övningarna heter =D =D 
Nu var det inte bara jag och JoJo utan vi var ett skönt
gäng brudar 4 cockrar och en schäfer.
Mikaela och Ayla
Gunilla och Smilla.
 Vi har verkligen längtat efter att få gå kurs ihop igen.


 Sen var det Johanna med Salt en valp efter Fidelie och Kingen och
Lotta med Cayenne som jag haft på min nosework kurs. Och ja det är Kajan som är schäfern.
Nöjd och glad efter dagens kurs och nu ska det tränas lite läxa......kanske ;)

Inga kommentarer: