Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 17 april 2008

8 veckor

Tänk vad tiden går fort ändå. 8 veckor sedan jag och Gunilla var på väg hem från Asarum efter träff med Loffe och snart är all min väntan över. har fått för mig att något kommer att hända i helgen men det är kanske mer en önskekänsla. har mailat en hel del med Birgitta på min kennel och det känns så himla bra. Fått en hel del tips och råd och en massa uppmuntran. Underbart att ha det stödet med sig och jag har fått lova henne att höra av mig om det är det minsta jag undrar över. Birgitta ska komma hit sen och hälsa på sina "barnbarn" Det ska bli riktigt kul. Idag på promenaden var det faktiskt lite mer fart i Tindra vi träffade på Chanell och Zita och det var kul. Hilkka tyckte Tindra var enorm i storlek större än vad Lady(Chanells mamma) hade varit hon sa att där nog en 8-9 st vilket jag verkligen inte hoppas.Vi gick bara ner till affären (500m)och hem igen men idag tog det 1 timme för det var så många man kände som också var ute på promenad idag. Precis vad jag behövde! Kul när man träffar såna man inte träffat på väldigt länge bla min bästis mamma från grundskolan vi bodde nästan grannar. Sånt tycker jag är kul och det roliga var att hon sa att just idag hade hon gått och tänkt på mig. Ödet eller hur? Glömmr ju nästan det bästa av allt min fina dator fungerar igen!!.Så här sitter jag i sofan och skriver inlägg och har min stora tv skärm framför mig

Inga kommentarer: