Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 26 juni 2011

utställning

Idag har jag och Camilla varit med Susanne och Victor på cockersydväst cockerutställning i Bjuv. Kul att bara vara hejaklack!

Domare var Kari Haave en kändis för oss cockerfrälsta då det är hon som skrivit cockerboken.

Hur det gick överlåter jag åt Susanne att berätta. Men jag är som alltid stolt över mina valpköpare och du gjorde det så bra idag!

Träffade många trevliga runt ringen och extra kul att träffa Marie och få gratta till hennes underverk som är helt underbar.
Och minsann om jag inte vann på lotteri idag ett koppel i guld gissa vem så ska få det?
Thea så klart som ännu så länge fått nöja sig med arvegods.

När vi kom hem så tvingade jag Camillla till att vara fotograf idag. Ville få till ett ståkort på Thea som nu är 11 veckor. Thea tyckte väl inte riktigt att det hade någon större prio men blev ett ganska bra.


Sen blev det gruppkort på mig och hundarna
och detta blev bättre på hundarna men fick ta bort mig som räckte tunga=)

Som ni märker har jag svårt att låta bli datorn trots förbud men ska ta tag i det med.




5 kommentarer:

Eva sa...

Så fina de är! Och vilken grej att få med alla:) Ser ut som om du har en liten stjärna där (även om hon ser ut att ha viktigare saker för sig egentligen... När matten slutat fåna sig:))
Pinne i munnen? Så lär ju många sig använda datorn:)

Eva sa...

Glömde ju! Fick tips att avmarkera det där om att fortsätta vara inloggad, och nu fungerar kommentarer bättre just nu i alla fall!

Valle m fam sa...

Tusen tack för igår, jättetrevligt! Camilla

Malin sa...

Gruppkortet på dina vovvar blev jättefint, dom är så snygga allihop!
Thea har blivit stor,ska bli kul att se hur det går för henne sen i framtiden i ringen! Såg att hennes uppfödare hade en snygg blå hane kvar, vill ha.... Men nu ska vi själva ÄNTLIGEN para ikväll så vem vet vad som kommer ut då...(om det blir något så klart men vi håller tummarna)
Kram

Drömflocken sa...

Fina bilder! Thea växer som sjutton ja även Aldo
och som svar på din kommentar: det är inget skryt, bara jobbigt då det stör vår träningsplan!!.