Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 28 augusti 2011

Premiär

Idag var det äntligen dags för Theas premiär i ringen och det kunde inte gått bättre.
 Hon slutade som BIS 3!!
Behöver jag säga hur glad jag är?

Hon är en sådan pärla att ha med sig ingen stress hos henne inte. Här lite mys i bästaste mosters knä! 

För givetvis var ju Gunilla med och hjälpte till att hålla ordning på mig. Susanne och Victor ställde också men det får ni läsa om i en annan blogg. Anki,Susanne och Lotta träffade vi också. Var våra tältgrannar. Så glad jag är över mitt tält kan jag säga när himlen öppnade sig.

Första rundan i ringen. Thea springer på med glädje.
Slutade till slut som BIR

   Domaren var en trevlig typ som gillade Thea massor=)
Andra turen då vi blev BIG på bilden Thea och den som blev 2
3 turen då gällde det BIS och vi slutade där som
3:a
En hel massa priser med hem blev det.
Kritiken då?
Mycket lovande tikvalp,vackert feminint huvud,fint uttryck, välkroppad för sin ålder. Mycket bra benstomme,välvinklad fram och bak,fina rörelser,lovande päls,lugnt och fint temperament.

Tack underbaraste systeryster för all hjälp och bästaste sällskap!


8 kommentarer:

Katarina sa...

Så himla roligt! Förstår att du är jätteglad! -GRATTIS!

Kylle sa...

Grattis! Från oss, Monica o Frida hälsar också!!!

Malin sa...

Oj, vad roligt, grattis!! Vilken fin kritik!
Kramar

Emma o Malte sa...

GRATTIS!!! Vilken underbar dag för er, förstår att du är glad:-) kram

Sandra sa...

Tjohoooo och supergrattis :-)

Grabbarna boys sa...

Nämen!!!!...ni hade ju samma domare som Vilgot igår juuuu!
Häftigt säger vi bara.
Vilgot gillade Boo mycket faktiskt.
Grattis till ert fina omdömme.
Vov o kram!!

Heléne sa...

Jättestort grattis till dig och finaste lilla Thea:-))

Eva sa...

Jättegrattis!!!
Fast det förvånar mig inte ett skvatt...:)
(Jo, jag är en liiiten aning förtjust i den där tösen!)
Kritiken måste du ju vara oerhört glad över!
PUSS till tjejen från mig!