Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 21 augusti 2011

Spår

Idag var det dags.Och tro inte annat än att solen sken och jag var livrädd för att det skulle dyka upp andra ormar än den fina vi har hemma.
Kom igen nu lite tempo
Jag får väl dra med dig då
Utrustningen på

och iväg
som ni ser inga större svårigheter en jäkla fart bara men hon visste vad som skulle göras. Vinklarna fick hon jobba i och ringade in dem. Men för att vara första gången i öppenklass tid skötte hon sig bra.

Äntligen här är det jag letade efter.Att en klöv kan springa så fort

Men god var den


Sen var det hem och packa bilen. Det var ju dags att köra hem "drumlarna " till Halmstad.
Aldo verkade rätt nöjd över att få komma hem och ha husse helt för sig själv. Och tänk där låg en hel massa gamla ben och väntade.
På hemvägen stannade vi till hos bästaste Gunilla och Uffe

Du jag har saknat dig tjejen

härligt på landet
så här fint står Thea när hon själv gör det
Bad Gunilla plåta mina försök. Inte bli det lika fint som när hon själv gör det
Gunilla provade också



men som de säger övning ger färdighet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å va kul att det gick så bra och spåra. Å sen en flytt med ja det var ju tur
med vädret igår. Hoppas det kommer mer av det med sol å lite värme.
Ha det gott.

vov vov Ricco & Alfons & Towe

Eva sa...

Men vilken tur att ingen ätit upp benen! Och att de inte ruttnat eller nå't, det hade ju varit för bedrövligt:)
Duktiga de är dina "ungar"!
PUSS till dem från mig.