Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 5 januari 2012

tiden räcker inte till

Mys måste man ta sig  tid med för att orka.


Just nu räcker inte timmarna till därav lite ofrivillig bloggtorka.
Det planeras inför svärmors begravning. Är ju ett nytt område tack o lov man är ju van att det varit någon annat som fixat men bara att inse att det börjar bli vår tur att börja ordna sådant att man kommit i den åldern.
Det som varit roligare denna veckan är besök från nyare vänner och riktigt gamla .
Min gamla barndomsbästist och brevvän som jag inte träffat på 25 år men som blivit min vän igen på facebook kom på livs levande besök med sina hudtokiga döttrar. Behöver jag säga hur kul det var att komma i kapp vad man gjort genom åren.
Fina tjejerna Thea och Amanda. Behöver jag skriva att Thea var grymt nöjd att det fanns en Thea hos oss?


Tindra älskar ju barn och tog ju så klart chansen till extra mys. Men det var full rulle här på hela gänget alla ville leka och mysa. Mina hundar älskar barn!


Sen har Teddy fått ny frisyr.Riktigt kort och han tycker det är så skönt!





Idag fyller bästaste dottern 20 år. Inte klokt min minsting alltså hur gammal är man egentligen.



firandet startade med skönsång frukost bricka och paket.
Ser ni vem som mer vill ha frukost bricka?



Caspian trodde på hål i madrassen och la sig redo för att ta emot men förgäves


i eftermiddag har vi firat henne med släkten och nu ikväll firar hon med kompisar på välkända Mårtensson i Halmstad.

Hundarna gillar kalas då kommer morfar.
tror inte Tindra lämnade honom många minuter nästan så Muffin blev svartsjuk det är ju hennes husse.



Aldo blev kär i Muffin och lämnade inte hennes sida trots att intresset inte var besvarat. Tror han minns hennes villighet från studenten.
Men härligt ändå hela huset fullt med folk och hundar.

Kusin Mathias myser md Muffin och får Aldo på köpet.






2 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Du kan ju få några av mina timmar....känns som jag har alldeles för många när man går här hemma och gör ingenting!!!
Men med så fullproppat i ert schema är det inte så konstigt att tiden inte räcker till.
Ha nu en trevlig helg och hoppas tiden räcker till.
Kram!!!

Katarina sa...

Med så mycket folk och fä i huset kan det inte bli annat än kul! Livets baksidor hör också tlll, tyvärr... Hoppas det roliga uppväger det tråkiga.

Kram!

PS. Fint har det blivit här på bloggen också!