Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 3 december 2012

Hipp hipp HURRA!!!

Grattis Prince och Princess kullen på 3 årsdagen
Den kullen ankomst glömmer jag aldrig.
Var själv hemma till en början min kära barnmorska jobbade men Mickan fick ledigt från skolan.
Tindra och jag hade bott in oss i valprummet där uppe och vi hade det hur bra som helst.
Tindra lugn och trygg visste vad som skulle göras.
MEN Lowa gillade inte att hon inte fick vara med på ett hörn och förde ett sjuhelsikes väsen för att visa sitt missnöje.
Fem fina valpar föddes men bara tre fick vi behålla.
Första kullen där det kom brokiga valpar.
En härlig kull.
 



4 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis grattis från storasyrran :)

Susann sa...

Prince Victor tackar o bockar. Födelsedagsgodiset bestod av morötter. ( han älskar det.) Grattis kramar till bror o syster från Victor och hans familj.

Jenny sa...

Princess Vivan tackar för gratulationer! Firade med mycket lek i snön! Är nog en gnutta malamute i henne. Hon är vild i snö!
Grattis till brorsorna från Vivan med familj!

Valle med flock sa...

Grattis mina finaste syskon!Och tack finaste storasyster! Jag fick människomat fick middag igår, mums... händer tyvärr inte så ofta :-/ Puss Valle