Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 21 mars 2015

5/100 inte vad jag tänkt

I kväll passar jag mina fyrbenta barnbarn. Har ju inga tvåbenta =).
Så plockade fram en kamera jag inte använt på lääääänge för att ta fina utebilder.
Är så glad att få passa Lowa,Ayla och Lilla ibland.






De har så kul tillsammans med mitt gäng.



Fniss är ju mormor och mamma samtidigt.
Jag och Mickan har ju "barn" i samma ålder.
Men nu till det oväntade.
Som jag skrev hade jag inte använt just denna kamera på länge.
Ca 1,5år och när jag skulle dra över bilderna visade det sig att minneskortet inte var tomt.
Utan fanns ett helt gäng fina bilder på det.

En mycket otrimmad Lowa men vissa är sobel en underbar färg.
Så synd den inte längre är tillåten hos cockrar

Mimmie och Aldo i bustagen.

Min vackraste tankfulla Thea.

Lowa igen!

Bebis Fidelie. 
Var så jag kunde tidsbestämma bilderna =)

Vackra Prins Caspian.


Blev så ledsen när även Teddy hade fastnat.
Snart ett år av saknad.
Inte ledsen av bilderna men av sorg.

Mimmie gillade valpar redan då.

Ännu en vacker bild på Caspian.

Och titta även en nytrimmad Lowa fanns på kortet.

Älskade Teddy !!


2 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken överraskning med gamla bilder :)

Anonym sa...

Underbara bilder <3
kram Carina. !!