Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 22 mars 2015

6/100 Lillas inlägg

Vet ju att det är säkert massor som är avis på mig. Jag menar ni mina valpiskompisar har ju faktiskt fått flytta från babymatte. Ja det har ju iof jag också gjort MEN vet ni vad babymatte är ju faktiskt mattemormor också. Men tro inte bara det är fördelar. Visst vi får goda ben, mysa i soffan sova i sängen. Inatt hade vi husse morfar helt för oss själva i sängen för mormor sover ju hos bebisarna. Nu var ju morfar rädd att vi skulle kasa  ner eller att det var högt för oss att hoppa ner så han bäddade med kuddar runt hela sängen:)  sen är det ju fullt ös med fidelie , mio och gänget.
Så visst är det ett ballt place att vara på . 
Om inte......
Mormor haft dille på stt göra oss fina . 
Suck! 
Inte går hon på att man piper och gnäller så hon ska tycka synd om en. Hård som flinta är hon men  visst  snygg det blev jag .

1 kommentar:

Sandra sa...

Sanna behöver möta din mormor hård som flinta för matte reder inte ut henne på trimbordet...värsta paniiiken då juuuuuu